Tuesday, September 1, 2009

Klik Dari Lensa Karonizam Kasim


Salam ramadan dan selamat menyambut hari kemerdekaan negara yang ke-52.

Ini merupakan koleksi gambar-gambar yang pernah aku ambik pada thn lepas dan awal tahun ni. Sebenarnya ada banyak lagi, tp yang ini je la yang aku dpt upload setakat ini. Yang lain pula akan menyusul. Sebenar aku jarang mempunyai kesempatan untuk menembak... tangkap gambar la tu... ngehehehe... Sebab aku punya komitmen lain yang perlu aku settlekan (ceh.. alasan!!! kuang... kuang.. kuanggg). Tp yang sebenarnya pada aku kalau menembak sorang-sorang tak feel sangat melainkan grouping. Grouping pn tak boleh terlampau ramai jugak - banyak songeh nanti.
InsyaAllah aku akan uploadkan lagi koleksi-koleksi gambar yang pernah aku ambik. Tapi takde la best sangat gambar-gambar yang aku ambik tu, cuma sekadar hobi tatkala lapang. hehehe

K



No comments:

Post a Comment