Friday, June 4, 2010

Top 250


Erm.. Ketika aku open FB smlm aku agak terkejut dan agak tidak percaya gak photo yg aku submit 1Malaysia Photography Competition tersenarai antara top 250. Wlpn brada pada senarai 224, .. not bad la, atleast tersenarai gak. Ngehehehe....
Tambahan aku gak tidak mengharapkan apa-apa ketika menyertai pertandingan ini. Hanya sekadar ingin berkongsi shj. Pada fikiran aku, kepuasan lebih daripada memenangi sesuatu pertandingan. Minat aku dalam bidang photography masih baru lagi dan banyak lagi yang perlu aku pelajari.

Berbalik pada 1Malaysia Photography Competition, sebenarnya aku menghantar 2 photo. Pertama adlh photo di bawah yg bertajuk Mr Old Man dan satu lagi bertajuk Friend. Kedua-dua gambar tersebut aku shot ketika menyertai phototrip ke Annah Rais, Pedawan di Sarawak. Cuma photo Mr. Old Man berjaya tersenarai dalam top 250. Terima kasih aku ucapkan kepada mereka yang telah mengundi dan menyukai photo ini. Terima kasih... ;]


Mr. Old Man

No comments:

Post a Comment