Tuesday, April 20, 2010

ZoOOm VS VroOOm



Pada 11 April yang lps aku dan Zehe diminta oleh seorg kenalan utk jd photographer dlm event diaorg iaitu Le Tour De Unimas. Event ini dianjurkan oleh Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Unimas, photo-photo spnjg aktiviti berlangsung sekiranya ada kesempatan nnti aku update kat sini. Pada kali ini hanya dua photo shj aku uploadkan dlu. Gmbr yg paling atas tu, merupakan juara keseluruhan acara tersebut. Dia gak merupakan athlet kelahiran Bumi Kenyalang yg kini melanjutkan pendidikan di unimas. Photo kedua pula ialah salah seorang marshal yg berkeja keras pada hari tersebut dalam memastikan perlumbaan berjalan dgn lancar. Pengalaman shot gmbr aktiviti seperti ni apatah lagi acara lumba basikal mmg mencabar kerana ia terlalu pantas. So kene selalu alert, kdg2 terlepas gak moment yang best. Tambah lagi cuaca yang agak panas pada pagi itu, membuatkan kami bermandi peluh. Namun kami cuba berikan yang terbaik utk mendapatkan photo-photo yang menarik untuk organiser. Nway, pada kesempatan ini aku nak berterima kasih pada Zehe kerana sudi assist aku sehingga pada malam selepas event tu dia dimasukan ke wad utk tmbah air kerana keletihan. Jasa baik ngko hanya Tuhan jer la boleh balas... t q bro. Di samping tu gak aku nak ucapkan terima kasih kat Eein dan gak pihak organiser, yang memberi kesempatan dan kepercayaan utk kitaorg shot time event tu ;].

No comments:

Post a Comment