Friday, August 28, 2009

"PHOTOGRAPHY TALK" DI KUCHING

sempat bgmbr dgn Saiful Nang

Pada 25 Ogos yg lalu aku berkesempatan pergi ke 'photography talk' yang dianjurkan oleh Alvin Leong Academy of Photography di Old Courthouse, Kuching. Antara photographer yang hadir utk yang bercakap ttg photography ialah antara tokoh besar dalam arena photography tanah air seperti Saiful Nang, Alvin Leong, Jason Victor dan Brendon Goh. Kehadiran mereka utk berkongsi pengalaman dalam dunia photography mmg dinantikan oleh penggemar photography bumi kenyalang. Banyak imput yang mereka sampaikan pada malam itu yang aku kira begitu bermanfaat. Terima kasih aku ucapkan kepada saudara Saiful Nang, Alvin Leong, Jason Victor, dan Brendon Goh. Aku harapkan supaya majlis seperti akan diteruskan pada masa akan datang sebab aku tengok respon daripada mereka yang hadir pada malam tersebut begitu luar biasa. =)


k


dari kiri, aku, Cik Mai, Saiful Nang, Farah Othman

No comments:

Post a Comment